Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Revenue management hotelového řetězce
Magnusová, Mariana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza efektivnosti Revenue managementu ve vybraných hotelích hotelového řetězce CPI Hotels. Autorka prostřednictvím teoretických poznatků analyzuje komplexní metody a přístupy Revenue managementu využívaných v hotelovém průmyslu. Teoretická část souhrnně popisuje nejdůležitější fakta Revenue managementu. Druhá praktická část je zaměřená na detailnější analýzu manažérských přístupů. Hlouběji jsou analyzovány dosažené výsledky hotelů v období pěti let, které jsou taktéž porovnány s celkovým průměrem výkonosti na trhu v Praze. V návaznosti na analýzu vybraných výkonových ukazatelů a metod autorka v poslední podkapitole předkládá vyhodnocení a možné návrhy na zlepšení efektivnosti. Jednotlivé uváděné názory na zlepšení nesou především subjektivní postoj autorky, a tudíž mohou být značně limitované jejími zkušenostmi. Uvedené návrhy by mohly mít pozitivní dopad na řízení hotelu, zvýšení obsazenosti a optimalizace příjmů.
Potenciál brandingu v hotelovém průmyslu
Dufková, Kateřina ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda je integrace hotelů do hotelových řetězců a hotelových skupin správným směrem vývoje hotelnictví. V úvodní části je definováno, co je to značka, proč jsou značky společnostmi vůbec vytvářeny a jak by se měla značka řídit. Dále jsou popsány nejvýznamnější strategie značky. Práce identifikuje, jaké jsou možnosti spolupráce mezi hotely a hotelovými skupinami a zda tato spolupráce přináší nějaké výhody či nevýhody. Část práce je také věnována hodnotě značky, kde je zkoumáno, zda je značka schopna tvořit ekonomickou a sociální hodnotu. Poslední část práce se věnuje hotelové skupině Carlson Rezidor Hotel Group, hotelovému řetězci Park Inn by Radisson a hotelu Park Inn Prague. Značka Park Inn by Radisson je analyzována na základě znalostí získaných z předchozích kapitol a je zjištěno, jaké výhody a nevýhody hotelu Park Inn Prague spolupráce s hotelovým skupinou přináší. Práce je zakončena tvrzením, že integrace do hotelů do hotelových skupin a hotelových řetězců má pro hotely velký význam a měla by tak být budoucím směrem vývoje hotelnictví.
Využití koučování v managementu hotelových řetězců
PANSKÁ, Markéta
V dnešní době se stále více hovoří o propojování světa, mezinárodní spolupráci, prolínání kultur, o globalizaci společnosti. Tak jako se mění uspořádání a vztahy v osobní rovině, je zapotřebí hledat nové přístupy i v oblasti profesionální, uvnitř podniků. Svět ztrácí své hranice a nejenom v podnikání se stává běžnou praxí práce mezinárodních týmů, zaměstnanci pocházející z různých zemí a kultur, virtuální propojení a firmy expandující do všech koutů světa. Společnost objevila mimořádný potenciál multikulturních týmů, ale zároveň si uvědomuje jejich hrozbu při nesprávném přístupu a vedení. Právě na managery a vedoucí pracovníky je vyvíjen stále větší tlak. Zvyšují se nároky a požadavky jak ze strany vlastních firem, je nutná flexibilita, samostatnost, odborné znalosti, schopnost efektivně jednat v krizových situacích, ale zároveň rostou i ctižádostivost a ambice samotných pracovníků. Podniky již vědí, že vhodně zvolené styly vedení směřují k plnění stanovených firemních cílů a dosažení osobního i profesionálního rozvoje zaměstnanců. Koučování se stalo fenoménem 21. století. Představuje jednu z nejúčinnějších metod osobního i firemního rozvoje, způsob komunikace a při zapojení do stylu řízení, posiluje odpovědnost, kreativitu, motivaci a dokáže překonávat vnitřní i vnější bariéry bránící zdokonalování pracovníka. V této diplomové práci je zkoumána problematika koučování v managementu hotelových řetězců. Mizení hranic, volný trh a proces internacionalizace vytváří příznivé podmínky pro rozšiřování hotelových řetězců, najímání mezinárodní pracovní síly a v neposlední řadě příliv velkého množství jak domácích, tak zahraničních turistů. Může se zdát, že toto propojování zemí vede ke stírání kulturních rozdílů a aplikovatelnosti managementu jako univerzální vědy stejným způsobem po celém světě. Ale jednotlivé země mají své unikátní přístupy k řešení problémů a komunikaci a možná více než kdy dříve si každá z kultur touží zachovat nezávislost, kontrolu a vlastní styl práce managementu. V rámci osmiměsíční pracovní stáže v jednom z nejvýznamnějších španělských hotelových řetězců Iberostar na Kanárských ostrovech, byl zkoumán přístup a styl řízení na jednotlivých úrovních organizační struktury. Na základě pozorování, řízených rozhovorů a samotného zapojení se do práce managerského týmu vznikla studie sloužící jako podklad pro výsledný návrh na uplatnění koučování v tomto konkrétním řetězci. Vzhledem k mezinárodnímu pracovnímu prostředí a multikulturním týmům, typickým právě pro odvětví cestovního ruchu, je rozebrána i otázka cross-culture managementu. Teoretickým základem se v této oblasti stalo předchozí studium koučování a mezikulturní komunikace na Johannes Kepler University v Linzi.
Využití franchisingu ve vybrané firmě
Kuchařová, Jana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na franchising a jeho využití v praxi. Cílem práce je vymezení slabých a silných stránek franchisového systému vybrané společnosti OREA HOTELS a navržení změn vedoucích ke zlepšení. V první části jsou definovány pojmy, definice a formy franchisingu,vznik a vývoj franchisingu, výhody a nevýhody franchisingu pro poskytovatele resp. nabyvatele franchisy. Praktická část je věnována aplikaci franchingu ve vybrané firmě, zhodnocení výhod, které tento systém zájemcům o franchisu nabízí a co po nich vyžaduje. Součástí práce jsou i doporučení vedoucí ke zlepšení slabých stránek.
Hodnocení kvality, rozsahu a prodeje služeb hotelového řetězce
Gerstmanová, Anna ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Hamrle, Rudolf (oponent)
Hodnocení služeb největšího čwského hotelového řetězce Orea Hotels a jeho situace v kontextu cestovního ruchu v České republice. Hodnocení současné kvality služeb, rozsahu služeb a posouzení prodeje produktu Orea Hotels s cílem řešit případné problémy v těchto oblastech a navržení změn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.